Usein kysytyt kysymykset

Toimitus & tilaaminen

MILLOIN SAAN TILAUKSENI?

Tiimimme tarvitsee enintään 10-15 työpäivää käsitellä tilauksesi, valmistaa tuotteet ja toimittaa ne (maksutta). Pyrimme kaikin tavoin varmistamaan, että saat tilauksesi mahdollisimman nopeasti, tinkimättä kuitenkaan tavaroidemme laadusta.

MITEN VOIN SEURATA PAKETTIANI?

Voit seurata tilauksesi etenemistä klikkaamalla sivun alareunassa olevaa ”Seuraa tilaustasi” -linkkiä.

KUINKA PALJON TOIMITUS MAKSAA?

Toimitamme tuotteitamme maailmanlaajuisesti. Tilauksen vähimmäismäärää ei ole, ja kaikki toimituksemme ovat maksuttomia (lukuun ottamatta Ranskan merentakaisia departementteja ja alueita).

TILAUKSENI EI OLE TÄYDELLINEN

Jos tilauksesi sisältää useita tuotteita, ne saatetaan lähettää erikseen saatavilla olevien varastojen ja toimitusvarastojen mukaan. Älä huoli, pakettisi saapuu pian.

EN OLE SAANUT TILAUSTANI

Ongelmia postin kanssa? Paketti kadonnut, rikkoutunut tai tuhoutunut?

Turvallisen toimituksen avulla sivustomme ”AWSEO”-yhtiön alla hoitaa riidat puolestasi. Asiakastyytyväisyys on etusijalla. Emme siirrä vastuuta kuljetusliikkeelle ja jätä sinua huolehtimaan itsestäsi. Otamme täyden vastuun lähettämällä sinulle välittömästi uuden paketin omalla kustannuksellamme.

Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen contactwebstore@proton.me: tiimimme tekee kaikkensa täyttääkseen odotuksesi.

Leave a Reply

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *