Toimituspolitiikka

Tekemällä tilauksen sivustomme kautta yrityksen ”AWSEO” alla, hyväksyt alla olevat ehdot. Nämä annetaan sen varmistamiseksi, että molemmat osapuolet ovat tietoisia tästä järjestelystä ja hyväksyvät sen molemminpuolisen suojan takaamiseksi ja palvelumme odotusten asettamiseksi.

1 Yleistä

Varaston saatavuuden mukaan pyrimme ylläpitämään tarkkaa varastovarastoa, mutta ajoittain varastossa voi olla poikkeamia, emmekä välttämättä pysty täyttämään kaikkia tuotteita ostohetkellä. Tässä tapauksessa otamme sinuun yhteyttä ja keskustelemme siitä, haluatko odottaa, että varastosta puuttuva tuote saadaan uudelleen varastoon, vai haluatko mieluummin kupongin.

2. Toimituskulut

Toimituskulut lasketaan kassalla tilauksesi kohteiden painon, mittojen ja ennen kaikkea määränpään mukaan. Toimituskulujen maksu peritään ostohetkellä. Tämä hinta on tilauksesi lopullinen hinta toimituskulujen osalta.

3. Palautukset

Palautusehdot löytyvät Palautus- ja palautusehdot -sivulta, joka löytyy sivun alareunasta.

4. Toimitusehdot

Yleensä ulkomaille lähetetyt tilaukset voivat olla kuljetuksessa 4. Tämä aika voi kuitenkin poikkeuksellisesti olla pidempi (jopa kaksikymmentä päivää). Tämä vaihtelee suuresti riippuen valitusta toimitustavasta ja toimittajasta, joka on yhteydessä tilaamasi tilauksen sisältämiin tuotteisiin.

Toimitusajat

Tilaukset käsitellään yleensä 2 työpäivän kuluessa maksusta. Toimitusosoitteen muuttaminen kestää 24 tuntia.

Tiimimme ottavat yhteyttä varastointipaikkoihin maanantaista perjantaihin tavanomaisina toimistoaikoina, lukuun ottamatta kansallisia yleisiä vapaapäiviä, jolloin lähetystä ei aktivoida varastointipaikkojen kanssa.

Kun teet tilauksen sivustollamme yrityksen nimellä ”AWSEO”, toimitusaika on enintään 5 työpäivää. Tilaukset lähetetään usein 5 työpäivän kuluessa. Toimitus voi kuitenkin kestää jopa 2-4 viikkoa tänä kiireisenä aikana.

On tärkeää huomioida lähetyksen ja toimituksen välinen ero. Toimitukseen kuuluu tuotteiden kuljettaminen määränpäähän. Toimitus taas tarkoittaa tilauksen sisältämien tuotteiden lähettämistä.

Tämän vuoksi toimitusajat voivat poikkeuksellisesti olla jopa 5 viikkoa (2 työpäivää tilauksen käsittelyyn, 5 työpäivää lähettämiseen ja 4 viikkoa toimitukseen).

Nämä ovat poikkeuksellisia toimitusaikoja, mutta AWSEO-yhtiömme sivusto haluaa ilmoittaa tästä, jotta vältytään kaikilta haitoilta. Kun tämä toimitusaika on kulunut, eli 5 viikkoa, haluamme pitää sinut tyytyväisenä.

Tätä varten tarjoamme sinulle ratkaisuja, kuten tilauksen palauttamisen omalla kustannuksellamme tai lahjakortin laatimisen, jonka arvo ylittää alkuperäisen tilauksesi määrän. Näin ei tapahdu juuri koskaan, mutta AWSEO-sivustostamme on tulossa oman menestyksensä uhri, ja haluamme mieluummin ennakoida tällaisia tilanteita ja kertoa sinulle, mikä on käytäntömme asiakaspalvelun suhteen.

Jos siis sait tilausvahvistussähköpostisi 5 viikkoa sitten tai kauemmin, pyydämme sinua joko vastaamaan tilausvahvistussähköpostiin tai lähettämään meille sähköpostia osoitteeseen contactwebstore@proton.me.

Varmistaaksesi, että sähköpostisi käsitellään mahdollisimman nopeasti, suosittelemme, että sisällytät sähköpostiviestiin seuraavat tiedot:

– Tilausnumerosi

– sähköpostiosoite, jota käytit tilauksen tekemiseen

– Etunimi

– Etunimi

– Tilauksesi sisältö (edes likimääräinen)

– Tilauksesi päivämäärä

Jos lähetät meille sähköpostia osoitteeseen contactwebstore@proton.me, suosittelemme myös laittamaan sähköpostin otsikkoriville ”Toimitusaika – Tilausnumerosi”.

Esimerkki: ”Toimitusaika – 125698”.

Sivustomme ”AWSEO” -yhtiön asiakaspalveluun omistautuneet jäsenet vastaavat sinulle 24 työtunnin kuluessa sähköpostitse ja käsittelevät tilanteesi.

4.4 Toimitusosoitteen muuttaminen
Toimitusosoitteen muuttamista koskevien pyyntöjen osalta voimme muuttaa osoitetta milloin tahansa ennen tilauksen lähettämistä.

4.5 Postilokerolähetys
Sivustomme yrityksen ”AWSEO” alla lähettää postilokero-osoitteisiin ainoastaan postipalveluja käyttäen. Emme voi tällä hetkellä tarjota kuriiripalveluja näihin osoitteisiin.

4.6 Toimitus sotilasosoitteisiin
Pystymme lähettämään sotilasosoitteisiin USPS:n kautta. Emme kuitenkaan pysty tarjoamaan tätä palvelua kuriiripalveluja käyttäen.

4.7 Loppuunmyytävät tuotteet
Jos jokin tuote on loppunut varastosta, otamme sinuun yhteyttä ja keskustelemme siitä, haluatko mieluummin odottaa, että loppunut tuote saadaan uudelleen varastoon, vai haluatko mieluummin kupongin. Tämän arvosetelin arvo on suurempi kuin alkuperäisen tilauksesi määrä.

4.8 Toimitusajan ylittyminen
Jos toimitusaika on ylittänyt odotetun ajan, ota meihin yhteyttä sähköpostiosoitteeseen contactwebstore@proton.me, jotta voimme käsitellä pyyntöäsi.

5. Seurantailmoitukset
Kun tilauksesi on lähetetty, saat seurantalinkin, josta voit seurata lähetyksen etenemistä kuljetuspalvelun tarjoajan viimeisimpien päivitysten perusteella.

6. Kuljetuksen aikana vahingoittuneet paketit
Jos huomaat, että paketti on vaurioitunut kuljetuksen aikana, hylkää lähetys mahdollisuuksien mukaan ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos paketti on toimitettu ilman sinun läsnäoloasi, ota yhteyttä asiakaspalveluun omistautuneisiin ”AWSEO” -yhtiön jäseniin sivustollamme osoitteessa contactwebstore@proton.me.

7. Tullimaksut ja verot
7.1 Myyntivero
Myyntivero on jo sovellettu tavaroiden hintaan sellaisena kuin se näkyy sivustollamme yrityksen ”AWSEO” alla, kun teet tilauksen.

7.2 Maahantuontitullit ja -verot
Kansainvälisten lähetysten maahantuontitullit ja -verot saattavat olla maksettava kohdemaahan saavuttaessa. Tämä vaihtelee maittain, ja sivustomme yrityksen ”AWSEO” alla kannustaa sinua olemaan tietoinen näistä mahdollisista kustannuksista ennen tilauksen tekemistä meille. Jos kieltäydyt maksamasta tulleja ja veroja saapuessasi kohdemaahan, tavarat palautetaan sivustollemme yrityksen ”AWSEO” alaisuudessa asiakkaan kustannuksella, ja asiakas saa hyvityksen maksettujen tavaroiden arvosta vähennettynä palautuspostikuluilla. Alkuperäisen lähetyksen kustannuksia ei palauteta.

8. Peruutukset

Jos muutat mielesi ennen kuin olet saanut tilauksesi verkkosivustollamme yrityksen ”AWSEO” alla, voimme hyväksyä peruutukset milloin tahansa ennen tilauksen lähettämistä. Jos tilaus on jo lähetetty, katso palautuskäytäntömme sivun alareunassa.

9. Vakuutus

Paketit on vakuutettu vahingoittumisen ja katoamisen varalta rahdinkuljettajan ilmoittamaan arvoon asti. Menetyksen katsotaan tapahtuneen, kun posti vahvistaa menetyksen. Postipalvelun vahvistama toimitus katsotaan päteväksi. Yrityksen ”AWSEO” alainen sivustomme on todellakin kokenut liian monta tapausta, joissa epärehelliset asiakkaat ovat ilmoittaneet, että niitä ei ole toimitettu, jotta voisimme perustaa toimintamme pelkästään asiakkaan sanoihin. Yrityksen ”AWSEO” alainen sivustomme tekee kuitenkin kaikkensa tyydyttääkseen sinut palauttamalla tilaamasi tuotteet omalla kustannuksellaan tai tarjoamalla sinulle lahjakortin, jonka arvo on suurempi kuin alkuperäisen tilauksesi summa.

9.1 Kuljetuksen aikana vahingoittuneita paketteja koskeva prosessi

Myönnämme palautuksen tai korvaavan tuotteen palautus- ja palautusehtojen mukaisesti, joihin on linkki tämän sivun alareunassa.

9.2 Kuljetuksen aikana kadonneita paketteja koskeva prosessi

Jos posti vahvistaa paketin kadonneen kuljetuksen aikana, AWSEO-yhtiön alainen sivustomme tekee kaikkensa tyydyttääkseen sinut palauttamalla tilauksesi tuotteet omalla kustannuksellaan tai tarjoamalla sinulle lahjakortin, jonka arvo on suurempi kuin alkuperäisen tilauksesi summa.

10. Asiakaspalvelu

Kaikkia asiakaspalvelua koskevia tiedusteluja varten lähetä sähköpostia osoitteeseen contactwebstore@proton.me.

Leave a Reply

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *